Digital Contact w większym składzie

Miło nam poinformować, że nasza Sieć powiększa się nie tylko o nowości w ofercie, ale również o skład naszej załogi. Od sierpnia do naszego teamu dołączyła Monika Paczka i Krzysztof Łagodzki.

Monika ma doświadczenie w sprzedaży, planowaniu i realizacji wielokanałowych kampanii (telewizyjnych, prasowych, outdoorowych i internetowych). W Digital Contact głównie jest odpowiedzialna za sprzedaż w obszarze reklamy on-line. Obsługuje Domy Mediowe oraz kluczowych klientów bezpośrednich.

Jej przygoda z Internetem rozpoczęła się w 2015 roku w Media Impact Polska, gdzie zajmowała się sprzedażą produktów z portfolio wydawcy m.in. Onet.pl i VOD.pl. Z branżą mediową jest związana od ponad 10 lat. Karierę rozpoczęła w Grupie Wydawniczej INFOR (obecnie Infor Biznes), gdzie zajmowała sprzedażą powierzchni reklamowej w tytułach takich jak: „Gazeta Prawna” (obecnie „Dziennik Gazeta Prawna”) czy „Biznes Trendy”. Później przez 5 lat swoje doświadczenie zdobywała na rynku telewizyjnym – pracowała w TVN Media, tam zajmowała się sprzedażą spotów, sponsoringów oraz działań niestandardowych, takich jak konkursy i akcje specjalne.

Krzysztof Łagodzki od ponad 10 lat związany jest z rynkiem reklamy. Dotychczas był on związany m.in. z siecią reklamową Ad-vice, gdzie zaczynał przygodę w branży, oraz siecią MultiChannel Network. Przez lata zdobywał doświadczenie w sprzedaży przede wszystkim kampanii display, mailingowych oraz video. Prywatnie niedawno został tatą małego Maciusia, z czego jest bardzo dumny i szczęśliwy.